Modele 924 (oraz 924S)  i 944 (do 1985r) były wyposażone w deskę rozdzielczą pochodzącą oryginalnie z modelu 924 zaprojektowaną w połowie lat 70. Do największych mankamentów należy nie najlepsza ergonomia, brak możliwości regulacji kierownicy w pionie oraz nie najlepsza wydajność wentylacji. Jednak sam wygląd jest typowy dla aut sportowych z dużymi czytelnymi zegarami.

earlydash.jpg (26920 bytes)

1 Boczny nawiew powietrza 10 Nawiewy powietrza 19 Włącznik świateł przeciwmgielnych
2 Włacznik kierunkowskazów / przełącznik świateł drogowe - pozycyjne / regulator automatycznej prędkości 11 Schowek 20 Regulacja siły nawiewu
3 Wskaźnik paliwa i temperatury wody oraz kontrolki 12 Otwieranie bagażnika 21 Przełącznik otwierania dachu
4 Prędkościomierz 13 Otwieranie maski 22 Zapalniczka
5 Obrotomierz 14 Włącznik świateł 23 Regulacja głośności
6 Włącznik wycieraczek i spryskiwacza 15 Sygnał dźwiękowy 24 Regulacja ogrzewania i nawiewu
7 Wskaźnik ciśnienia oleju 16 Stacyjka 25 Kontrolka pasów bezpieczeństwa, hamulców oraz hamulca awaryjnego
8 Regulacja klimatyzacji 17 Włącznik ogrzewania tylnej szyby    
9 Zegarek 18 Włącznik świateł awaryjnych    

return.gif (1187 bytes)