Modele 924 (oraz 924S) i 944 (do 1985r) były wyposażone w deskę rozdzielczą pochodzącą oryginalnie z modelu 924 zaprojektowaną w połowie lat 70. Do największych mankamentów należy nie najlepsza ergonomia, brak możliwości regulacji kierownicy w pionie oraz nie najlepsza wydajność wentylacji. Jednak sam wygląd jest typowy dla aut sportowych z dużymi czytelnymi zegarami.
1 | Boczny nawiew powietrza | 10 | Nawiewy powietrza | 19 | Włącznik świateł przeciwmgielnych |
2 | Włacznik kierunkowskazów / przełącznik świateł drogowe - pozycyjne / regulator automatycznej prędkości | 11 | Schowek | 20 | Regulacja siły nawiewu |
3 | Wskaźnik paliwa i temperatury wody oraz kontrolki | 12 | Otwieranie bagażnika | 21 | Przełącznik otwierania dachu |
4 | Prędkościomierz | 13 | Otwieranie maski | 22 | Zapalniczka |
5 | Obrotomierz | 14 | Włącznik świateł | 23 | Regulacja głośności |
6 | Włącznik wycieraczek i spryskiwacza | 15 | Sygnał dźwiękowy | 24 | Regulacja ogrzewania i nawiewu |
7 | Wskaźnik ciśnienia oleju | 16 | Stacyjka | 25 | Kontrolka pasów bezpieczeństwa, hamulców oraz hamulca awaryjnego |
8 | Regulacja klimatyzacji | 17 | Włącznik ogrzewania tylnej szyby | ||
9 | Zegarek | 18 | Włącznik świateł awaryjnych |